פריטים מתוקים ומשמחים שהילדים לא צריכים (אבל ישמחו!)

בחוויה שלי, יש שני סוגים של פריטים שאפשר לרכוש: האחד הוא הרכישות ההכרחיות והנצרכות ליום יום ואירועי החיים, אלה שאי אפשר בלעדיהם. והשני הוא הפריטים שלא באמת צריך, שאפשר לגמרי להסתדר בלעדיהם (וחשוב לי לציין את זה!) – אבל עדיין מעוררים בנו שמחה, ריגוש או נחמה. 

וזה נחמד. תמיד נחמד לקנות. 

אני לא יודעת מה איתך, אבל מאז שאני נהייתי אמא, עיקר הרכישות שלי הן בשביל הילדים. בפוסט הזה אני מסקרת כל מיני פריטים מהסוג השני, ובפרט כאלה שמיועדים לילדים: הם מתוקים ומשמחים, מותרות עבור הילדים, אבל עדיין ממש משמחים:

לפני כמה חודשים, בעקבות האהבה של הילדים לרכבים וכבישים, הזמנתי סלוטייפ מיוחד, נייר שלא משאיר דבק על הרצפה. יצרנו ממנו כבישים שעליהם הילדים שיחקו והעסיקו את עצמם עם מכוניות וכלי רכב אחרים ואפילו חיות. ואז ראיתי את הסלוטייפ הזה ולא יכלתי להתעלם ממנו. זה בעצם מה שאנחנו עשינו באלתור, רק ביותר משודרג.

ואם בא לך למלא גם את מלאי המכוניות של הילדים על הדרך, זאת ההמלצה של ג׳רמי, מומחה המכוניות שלנו.

מכירה את זה שאת קונה משחק או צעצוע שמגיע בארגז גדול, הילד פותח, מניח את המשחק בצד ומעסיק את עצמו בארגז הקרטון? ואז את תוהה איך יכול להיות שיש פה משחק חדש אבל דווקא הקרטון הפשוט הוא זה שמעסיק ומעניין יותר כרגע? אם זה קרה גם לך, קבלי להיט – הקרטון/בית שיעסיק אותם: הם ירכיבו, יצבעו, יציירו, יתחבאו, ואני בטוחה שיהיו להם עוד הרבה רעיונות שאת לא חושבת עליהם עדיין.

את מארז הבלונים הזה רכשתי לפני שנתיים, ומאז אנחנו חוזרים אליו כל קיץ מחדש. כי מה יותר כיף ממלחמת בלונים מלאים במים?! מה שהכי כיף בהם, זה המילוי הקליל והמהיר. מחברים את צינור המים לראש הפלסטיק וזה ממלא בכמה שניות כמות גדולה מאוד של בלונים. 

שמש טובה, דלי גדול לכל הבלונים המוכנים, וההנאה מובטחת.

הימים החמים הארוכים והזמן שהילדים אוהבים לבלות מחוץ לבית מביאים אותי למצוא כמה שיותר פעילויות מים כיפיות והדבר הנוסף שאנחנו חוזרים אליו כל קיץ הוא מארז בועות הסבון הזה. הבקבוקים האלה ספציפית יוצרים בועות סבון ענקיות מהרגיל ואנחנו ממלאים אותם שוב ושוב אינספור פעמים. אפילו מצאתי תמונה ישנה של אייזיק מאחת הפעמים ששיחק בהם.

במהלך היום שלנו עם הילדים יש אינסוף הזדמנויות למידה. את הרעיון הבא קיבלתי מחמותי והוא מעולה בעיניי: פלייסמטים מלמדים לשעת הארוחה. אנחנו בתקופה של מפות עכשיו, תוך כדי הארוחה מדברים על יבשות, מדינות, גיאוגרפיה ועוד כל מיני נושאים יצירתיים שג׳רמי מעלה.

את הערכה הזאת הזמנתי לנו ממש בימים האחרונים, וזה לכבוד החופשונות הקצרה שאנחנו מתכננים בקרוב. אם הגעת עד לפה, קבלי הצצה לפני כולן. 😉

אנחנו הולכים לשהות בבקתה קטנה בטבע לכמה ימים וחברה המליצה לי להזמין את הזרחונים האלה (המצאתי לזה שם עכשיו?). במיוחד אהבתי שזה מגיע בתוספת כל מיני עזרים ליצור מהמקלות הזורחים דברים מגניבים, כמו קשת זורחת, משקפיים, צמידים ועוד. בפנטזיה שלי – זאת תהיה פעילות כיפית בשבילנו כשאנחנו יושבים בבקתה יחד, בחושך.

שתפו:

קריאה נוספת

אני עובדת מהבית כבר 5 שנים, ועם הזמן למדתי כמה חשוב לעבוד במרחב נעים שמעודד יצירתיות, השראה ושמחה. אם את חושבת על יצירת משרד ביתי או פינת עבודה, יש לי בשבילך כמה המלצות שיהפכו את מרחב העבודה

שיטת קון מארי לסידור הבית ושיטת מונטסורי בגן של אייזיק הביאו אותי להבין עד כמה אני רוצה להקיף את עצמי בצבעים שלווים, חמימים, טבעיים ומשמחים. אני מזמינה אותך להצטרף אלי לסבב המלצות פוטוגניות לקיץ בגוון רגוע.

בשנים האחרונות, מאז שנולדו לי ילדים, אני מרגישה שאני חוזרת לתת יותר מקום לאהבה ישנה שלי: ספרים. אז איך קרה שיש קלאסיקות שאני מגלה עכשיו לראשונה, ואילו ספרי ילדים הם האהובים ביותר בספרייה שלנו?

לעולם לא תפספסי את הפוסט הבא שלי

הרשמי באמצעות המייל שלך ותשארי מעודכנת

ניפגש ברשתות החברתיות

chanimalul@