ספרים – בשיתוף אתר עברית

בשנים האחרונות, מאז שנולדו לי ילדים, אני מרגישה שאני חוזרת לתת יותר מקום לאהבה ישנה שלי – ספרים. בעיקר ספרות ילדים אבל גם ספרות בשבילי. ובגלל שהאחריות ללימוד השפה העיברית בבית הזה היא לגמרי עלי, זה נותן לי עוד פוש להשקיע בנושא, וזה גם מה שמוביל אותי לפוסט ההמלצות הזה!

גדלתי בבית ובקהילה חרדיים מאוד, לקרוא ספרים שהסופר או הסופרת שכתבו אותם לא משתייכים למגזר + אישור של רבנים היה לגמרי מחוץ לתחום אבל רק אחרי שהתבגרתי ונחשפתי לספרים השונים הקיימים הבנתי כמה ספרות טובה, מדהימה ונקיה לכל דבר קיימת ״שם בחוץ״. הייתי נחושה להכיר אותה לעומק כדי לא להשתמש אף פעם במילה ״פספסתי״ בהקשר הזה וכך היה. עד היום אני נהנית לגלות קלאסיקות כאלה, שאין הרבה ילדים בישראל שלא מכירים אבל אני עוד לא קראתי. 

לכל הספרים שאני אמליץ עליהם כאן היום, יש מכנה משותף. אלה לא ספרים שגדלתי עליהם כילדה אלא ספרי ילדים שגיליתי רק בבגרותי. שנתחיל?

שנה עם שני – רינת הופר

הספר שנה עם שני מספר את סיפור קופסת הנעליים שהפכה לחלק מכל חג וחג בלוח השנה היהודי, הוא מקיף את מעגל השנה והחגים בצורה יצירתית וחווייתית.

קוד קופון לאתר: Chani10

כספיון – פאול קור

כספיון הדג הקטן וגם המסע הגדול של כספיון הם ספרים עם הרבה לימוד ומסר לילדים ולא רק. הסיפורים על דג הכסף הקטן נותנים הצצה אל מעמקי האוקיינוס ועל ראיית העולם מהמקום הקטן והמצומצם שאחנו חיים בו ביחס לעולם הגדול. ספרים מתוקים שמחברים את הילדים אל כספיון שמכונה גם ״כספי״.

חנן הגנן – רינת הופר

חנן הגנן הוא סיפור מקסים על מעגליות החיים, על שתילה, צמיחה וחוזר חלילה. ספר אהוב עלי ממש!

קוד קופון לאתר: Chani10

מישו – רינת הופר

עוד אחר מספריה המופלאים של רינת הופר, מישו הואסיפור עם מסרים עמוקים וחשובים על כמה אנחנו זהים למרות השוני וכמה בתוך תוכינו, מתחת לכל התחפושות והמעטפות כולנו בסוף רק מישו. זה ספר שהוא מתנה לעולם בעיני, ואני לא אומרת את זה על כל דבר 🙂

קוד קופון לאתר: Chani10

שמלת השבת של חנהלה הקטנה – יצחק דמיאל

הסיפור על שמלת השבת של חנהל׳ה הוא מקסים ומתוק, והילדים תמיד אוהבים לשמוע אותו. שמורה לספר הזה פינה חמה בליבי, כי כחני הקטנה, הוא היה תמיד הרפרנס כשהייתה לי שמלה חדשה 🙂

קוד קופון לאתר: Chani10

ביום שמש בהיר – ליאורה גרוסמן

ניסיתי לכתוב כמה משפטים על הספר ביום שמש בהיר, באמת שניסיתי אבל אז הבנתי ששום דבר שאכתוב לא ישתווה לתקציר הספר הזה באתר של כנרת זמורה דביר, אז כנסו לקרוא אותו, ממש כאן.

קוד קופון לאתר: Chani10

אני קורא – גלית חזק

אז שמרתי את האחרון החביב והחם ביותר אצלינו בשבועות האחרונים לסוף. את מארז הספרונים אני קורא מצאתי באתר ממש בפוקס, רציתי לעגל את סכום ההזמנה כך שלא אצטרך לשלם דמי משלוח, התנהלות צרכנית קלאסית 🙂 והמארז הזה קרץ אלי, כנראה בכלל לא במקרה. בחודשים האחרונים עבדתי עם אייזיק הרבה על לימוד האותיות והצלילים שלהן, והרגשתי תקועה במעבר בין הבנת הצלילים לניקוד ולקריאה עצמה. מארז הספרונים הזה מחולק לחמש רמות שונות וכך היווה גשר למידה בדיוק בשלב שהיינו צריכים והנה אייזיק כבר מצליח לקרוא משפטים שלמים בעצמו! כיף.

קוד קופון לאתר: Chani10

שתפו:

קריאה נוספת

מאז שנהייתי אמא, עיקר הרכישות שלי הן בשביל הילדים. אני נתקלת לפעמים בפריטים שהילדים לא באמת צריכים, והאמת שאפשר להסתדר גם בלעדיהם; אבל הם מתוקים ומשמחים אותם כל כך, ולכן הם משמחים אותי, ואני מקווה שישמחו גם

אני עובדת מהבית כבר 5 שנים, ועם הזמן למדתי כמה חשוב לעבוד במרחב נעים שמעודד יצירתיות, השראה ושמחה. אם את חושבת על יצירת משרד ביתי או פינת עבודה, יש לי בשבילך כמה המלצות שיהפכו את מרחב העבודה

שיטת קון מארי לסידור הבית ושיטת מונטסורי בגן של אייזיק הביאו אותי להבין עד כמה אני רוצה להקיף את עצמי בצבעים שלווים, חמימים, טבעיים ומשמחים. אני מזמינה אותך להצטרף אלי לסבב המלצות פוטוגניות לקיץ בגוון רגוע.

לעולם לא תפספסי את הפוסט הבא שלי

הרשמי באמצעות המייל שלך ותשארי מעודכנת

ניפגש ברשתות החברתיות

chanimalul@